Keikkaa pukkaa- teatteriesitys

8.10.2020

Yhdistyksemme järjestää 5.11.2020 klo 19.00 teatterimatkan Riihimäen Teatteriin katsomaan "Keikkaa pukkaa" -esitystä. Lipun hinta jäsenelle on 10 euroa sisältäen väliaikatarjoilun. Ulkopuolisille 31 euroa + väliaikatarjoilu (jos vapaita paikkoja jää ilmoittautumisen jälkeen). Kesto: n. 2 h 20 min väliaikoineen. Ilmoittautuminen Annelille 26.10.2020 mennessä anneli.v52@gmail.com tai 0407664201 Lippuja on varattu 40 kpl

Reijo on potkut saanut pankkivirkailija, jolla on ilmiömäinen taito myötäelää synnyttämäisillään olevan vaimonsa supistuksia ja mielialoja. Keijo on työtön näyttelijä, jonka uran tähtihetki oli näytellä ruumista tv-sarjassa, joka ei koskaan valmistunut. Teijo on vain Teijo, jonka ÄO ylittää juuri ja juuri Keskustapuolueen kannatusluvut. Nämä kolme toisilleen tuntematonta herraa törmäävät eräänä päivänä toisiinsa ja päätyvät yrittämään Reijon pankkikonttorin ryöstöä.

Riihimäen Teatterin syksyn ensi-iltaa tähdittävät Mikko TöyssyJani Karvinen sekä Hannes Suominen. Tämä “poikajoukko” kun panee tuulemaan, on luvassa hetkiä, joista ei vauhtia ja vaarallisia tilanteita puutu. Eikä nauruntyrskettä!

Yrityksen ja onnistuneen toteutuksen väliin mahtuu kuitenkin hullunkurisia kommelluksia ja yllättäviä käänteitä. Sympaattiset “rosvot” kaivavat itselleen yhä syvempää kuoppaa, vaikka tarkoitus oli ratkaista kaikki ongelmat kertaheitolla. Oman mausteensa soppaan tuo myös miesten viehtymys naapurin kiinalaisen ravintolan herkullisiin kevätrulliin.

Ohjaus ja käsikirjoitus: Petja Lähde

TERVETULOA!