Kanta-Hämeestä vain yksi ehdolla liittovaltuustoon!

18.9.2020

Riihimäen seudun Jyty ry koulutusvastaava Katja Rättyä on ehdolla liittovaltuustoon.

Katja Rättyä

Ikä: 51
Kotipaikka: Hämeenlinna
Jytyn yhdistys: Riihimäen seudun Jyty ry
Koulutus: Merkantti-sihteerin ammattitutkinto, taloushallinnon ammattitutkinto
Ammatti: Taloussihteeri
Työpaikka: Janakkalan kunta
Kotisivu ja sosiaalinen media: -

Luottamustehtävät ay-liikkeessä: Olen toiminut Jyty Janakkalan sihteerinä, varapuheenjohtajana ja puheenjohtajana. Jyty Janakkala lakkautettiin 2019 ja liityimme Riihimäen seudun Jytyyn. Riihimäen seudun Jytyssä olen hallituksen jäsen sekä toimin koulutusvastaavana.

Miksi olet asettunut ehdokkaaksi Jyty-vaaleissa? Liittovaltuustoon tarvitaan meitä kaikkia jäseniä ympäri Suomen, myös Kanta-Hämeestä! Olen asettunut ehdolle, koska haluan vaikuttaa päätöksenteossa tärkeissä kysymyksissä. Haluan, että meidän Jyty olisi meidän työntekijöiden näköinen. Jytyssämme tehdään yhdessä töitä tärkeiden asioiden eteen. Kuuntelen, keskustelen, otan kantaa ja minulla on rohkeutta kertoa omat mielipiteeni. Jyty tarvitsee aktiivisia jäseniä niin paikalliselle, kuin myös valtakunnalliselle tasolle toimiakseen jatkossakin. Sinä voit vaikuttaa, minkälaisia henkilöitä on valtuustossa - sinun äänesi ratkaisee!

Äänestysaika on 25.9.-8.10.2020.